DumpStats voor Busje

680 +713 -33

Kudos

#40540 (Top 15.0738%)

Kudos/dag 0.3
Kudos/reaguursel 28.33
Meeste kudos op 1 reaguursel 425
Minste kudos op 1 reaguursel -17

24

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 25.7
Reacties per reaguursel 0.79
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 14-01-2018

Kudoverloop over tijd

16 kudos 2020-12-11 17:19:57 door Rooiedonder op Oh shit ik zag je niet
Ik gvd naar die website. Ik denk het "hele' filmpje heeft misschien nog iets confronterends tussen trambestuurder en mannen van de stadsreiniging(?).

Is het hele filmpje niks langer na de actie dan hier..
Sta je een minuut te wachten op actie...

Pffff

7 kudos 2020-09-04 05:21:35 door Sadomachinist op Trein versus vrachtwagen
@Fappegaai om te remmen gebruikt een machinist een remhendel die, totdat hij de remhendel weer bediend, blijft staan in de stand waarin hij hem zet. Een machinist zal een snelremming inzetten door de remhendel in de snelremstand te trekken. Hierdoor worden alle remmen die beschikbaar zijn geactiveerd en kan hij in principe weglopen. Nieuwere treinen hebben ook een noodknop op de stuurtafel zitten, maar dit type trein heeft dat nog niet. Ook zal de trein automatisch gaan remmen zodra de machinist zijn voet van het dodemanpedaal haalt. Het duurt alleen wel een paar seconden voordat de remmen dan in werking treden. @busje je mag best 'bocht' zeggen hoor, maar officieel is het 'boog' inderdaad

11 kudos 2020-09-03 20:52:20 door Jeuk-aan-de-penis op Trein versus vrachtwagen
Dodeman, of ATB remt niet na een paar seconde. Wel kan de machinist remmen en dan weglopen. Maar meestal gaat het allemaal even te snel. Ps een trein doet er 700 meter over om van 120 km/h tot stilstand te komen.

48 kudos 2020-09-03 18:06:14 door Stadsbus op Trein versus vrachtwagen
@Fappegaai: Op de noodknop rammen en naar achter rennen! Ook als je niet op de nood knop drukt, maar wel naar achter rent zal de trein gaan remmen. De dode man is niet bediend en zal na een paar seconde automatisch de noodrem bedienen.

107 kudos 2020-09-03 17:59:34 door Fappegaai op Trein versus vrachtwagen
Serieuze vraag: moet de machinist blijven zitten om te kunnen blijven remmen of kan hij na het activeren van iets van een noodstop zichzelf in veiligheid brengen?

-120 kudos 2020-09-03 17:55:16 door Bosbouter op Trein versus vrachtwagen
Een machinist die spreekt van bochten in het spoor heeft inderdaad nog wat opleiding nodig...

20 kudos 2020-06-12 14:53:50 door Willesss op John de Bever versus Akwasi
En ondertussen wordtde ene na de andere islamitische school opgericht. Maar daar hoor je hem niet over.

-3 kudos 2019-05-28 20:39:32 door Regluurder op OV-staking
Dan hebben ze er relatief lang over gedaan om die trein te strippen! Ik heb die foto (ja ik ben de “fotograaf”) toevallig vandaag gemaakt.