DumpStats voor Brugman

2,237 +2455 -218

Kudos

#24040 (Top 7.5223%)

Kudos/dag 0.89
Kudos/reaguursel 10.75
Meeste kudos op 1 reaguursel 141
Minste kudos op 1 reaguursel -32

208

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.7
Reacties per reaguursel 0.16
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 29-07-2019
Eerste reactie op 29-07-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-5 kudos 2019-08-27 19:46:30 op Hamertje tik in Enschede
Dit filmpje doet me denken aan het moment dat ik als tiener samen met wat vrienden op het bord “Twente kanaal” de k weghaalde. Grappig, het klopt nog steeds !

-4 kudos 2019-07-30 15:06:51 op Olifantje met lekkere trek
Wat krijg je als je een dom blondje kruist met een olifant ? Een dik mokkel die je p**pt voor een zak pinda’s.

-4 kudos 2019-08-06 23:00:28 op Familiediner 2.0
En na het doolhof caviaar voor iedereen !

-4 kudos 2019-08-17 18:47:28 op Pijn aan je balzak
Beter leg je iets op de grond en gooi je die ranzige walrus naar beneden !

-3 kudos 2019-08-09 17:54:08 op Papapapap-mevrouw #6
Wat jammer dat de knappe van het originele filmpje geen “papapapapa” zei, nu zitten we iedere keer tegen deze trol aan te kijken !

-2 kudos 2019-08-15 17:24:39 op Winkel zegt boem
Niets bijzonders, uitverkoop bij het Kruidvat !

-2 kudos 2019-07-30 13:56:45 op Rondje in de achtbaan
Bijna hole in one. Nog een rondje en gaan voor een birdie !

-2 kudos 2019-09-09 22:00:22 op Verfbus schieten
Ik keur em geen blik waardig.

-1 kudos 2019-08-08 20:06:42 op Parkeren voor de dames
Ik vind het wel een plusje, een vrouw die niet van de paal af kan blijven.

0 kudos 2020-03-01 12:22:35 op Ron Jans zingt met het verkeerde liedje mee
Dit liedje is ook niet gemaakt voor iedereen. Alleen niet blanken mogen meezingen. Dit is heel normaal. Gebeurt dit toch dan is dat racisme in de ergste zin van het woord. Dit kan echt niet. We moeten er alles aan doen om ervoor te zorgen dat racisme wordt bestreden zodat groepen en/of individuen niet meer uitgesloten wor..., oh wacht.!

0 kudos 2019-08-13 18:17:13 op Samen op de gitaar
Van de twee heeft die gast de mooiste fluit !

0 kudos 2026-06-11 18:20:22 op Straatracen met je maten
Ik heb onlangs de film bumperkleef gezien, moest ik ineens aan denken.