DumpStats voor Bobdenoudenbelg

1,011 +1199 -188

Kudos

#35110 (Top 12.8006%)

Kudos/dag 0.36
Kudos/reaguursel 10.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 464
Minste kudos op 1 reaguursel -32

99

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 5.3
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 2
Gestart op 30-01-2017

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2020-10-02 09:18:37 door Janbo124 op Die Belgen ook
Hier heb je de ontbrekende letters.: i, c, h, i, e, n, d, e, e, e.

1 kudos 2017-06-17 08:51:35 door KnoopinjeZakdoek op Ga eens aan de kant slome
Zelf nog nooit iets hebben gepresteerd op een fiets en een grote bek op internet hebben terwijl mama de Brinta op het bureau zet. Next.

0 kudos 2017-02-22 20:39:34 door Hangbuikzwijn op Boeing 737 gaat naar de hemel
voetbalmaniaandroid | 22-02-17 | 21:06 | + 0 - \r
De motoren zijn wel sterk maar niet sterk genoeg om verticaal te stijgen. Als we er voor het gemak even rekenen met stuwkracht in kg ipv kN, dan is de verhouding ergens tussen de 2 en 3 kg massa per kg stuwkracht. Ja dat is best veel vermogen dus.\r
Een leuk voorbeeld van de acceleratie van een vliegtuig is een filmpje van een Airbus A340-600 tegen een BMW 340i. Leeg is dat verbazingwekkend snel.\r
https://www.youtube.com/watch?...

-1 kudos 2017-02-22 20:06:25 door voetbalmaniaandroid op Boeing 737 gaat naar de hemel
Stall speed in deze situatie is bijna 0. \r
Waarschijnlijk zijn de motoren sterk genoeg om het vliegtuig verticaal te laten vliegen. \r
Normaal gesproken is dit niet zo en gebruik je snelheid en vleugels om "virtueel" het gewicht naar beneden te brengen.

0 kudos 2017-02-22 19:33:25 door Hangbuikzwijn op Boeing 737 gaat naar de hemel
mambo43 | 22-02-17 | 19:42 | + 0 - \r
Ten tweede omdat de acceleratie bij 0 G juist het hoogste is. Dan heb je het volledige motorvermogen, terwijl de kist in feite niets meer weegt.\r
\r
De krachten in het verticale vlak heffen elkaar tijdelijk op, dat klopt. Echter heeft het toestel wel degelijk een enorme massa. Om massa te versnellen heb je vermogen nodig. Heel even op het moment van de 0G gaat er geen vermogen verloren om lift te genereren. Dat is dus heel kort want zoals je kunt zien verliest het toestel geen hoogte. De snelheid in voorwaartse richting is blijkbaar hoog genoeg om voldoende lift te genereren om niet te dalen.\r
Lijkt mij ontzettend tof om mee te maken!!11!

-2 kudos 2017-02-22 18:42:48 door mambo43 op Boeing 737 gaat naar de hemel
Ten eerste omdat de kist qua snelheid niet onder de stall speed komt. De kist is leeg, alle stoelen eruit, geen pantry, geen bagage, amper fuel, oftewel een zeer laag take off gewicht. \r
Ten tweede omdat de acceleratie bij 0 G juist het hoogste is. Dan heb je het volledige motorvermogen, terwijl de kist in feite niets meer weegt. Dus als je deze manoeuvre goed doet dan begin je meteen te unloaden op het moment dat je de maximale nose high positie hebt bereikt. \r
Het enige dat je nu niet wilt hebben is een engine failure.