DumpStats voor Bllup 👶

-6 +48 -54

Kudos

#255195 (Top 79.8527%)

Kudos/dag -0.03
Kudos/reaguursel -0.4
Meeste kudos op 1 reaguursel 19
Minste kudos op 1 reaguursel -32

15

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 0.93
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 28-05-2025
Eerste reactie op 30-10-2025

Scherpe Amazon Deals โšก

Shop via onze link โ€” jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon ๐Ÿ’š

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-9 kudos 2026-06-14 14:43:53 op Touw vergeten bij bungeejump
"de fatale klap werd gefilmd en de beelden gaan keihard viraal" mooie woordspeling.

-1 kudos 2026-05-03 11:16:32 op Benderuzie in tram 6
Nu nog Jetten verkleden als een peen met een platgeslagen poedel, en voilรก, mini VS.

Alleen dan met importinteeltidioten.

14 kudos 2026-01-21 17:16:22 op De Donald in Davos, Zwitserland
En zonder het imperium wat je vader je heeft nagelaten had jij een mislukte wortel met een permanente bad-hair day geweest...

1 kudos 2025-12-04 17:43:59 op Uberchauffeur weigert XL-passagier
@De vries, Henk. | 04-12-25 | 15:37: niet helemaal, bij mij komt het omdat ik door anti epileptica medicijnen (Lamotrigine) vocht vasthoudt, maar leuke poging.

0 kudos 2025-12-04 15:15:40 op Uberchauffeur weigert XL-passagier
@Aftrekken.in.Excel | 04-12-25 | 15:05: leuke, maar wel wat oud, ik weet zeker dat je wel wat beters hebt?

-32 kudos 2025-12-04 14:49:02 op Uberchauffeur weigert XL-passagier
Verbazingwekkend hoe mensen hier reageren, hoewel ik het schelden ook niet goedkeur, vind ik het erger hoe mensen hier elk persoon met een maatje meer gelijk maar de grond in trappen.

En ja, ik heb zelf ook een maatje meer, dus ga je gang, maak maar comments, laat me lachen.

Alleen maar meer grappen die ik weer kan gebruiken...