DumpStats voor Banaaliteiten

210 +256 -46

Kudos

#63079 (Top 22.9715%)

Kudos/dag 0.09
Kudos/reaguursel 11.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 113
Minste kudos op 1 reaguursel -33

19

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.6
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 27-05-2018

Kudoverloop over tijd

18 kudos 2018-05-31 08:36:16 op OHYEAH TOKKIEGEVECHT!!!
Ik vind dat ze nog best goed Engels spreken voor een stelletje tokkies.

10 kudos 2018-05-28 01:06:39 op Piloot geeft showtje weg
Toch wel erg knap dit hoor, de balans is erg lastig te vinden met dit soort niet automatisch gestabiliseerde apparaten. Chapeau

7 kudos 2018-05-29 08:14:51 op Mindfuck v/d week
Instructions not clear. Got dick stuck in toaster.

5 kudos 2018-06-01 00:05:20 op Wateroverlast in Almelo
Carburateurs worden al een aardige poos niet meer gebruikt in auto's. Tegenwoordig vindt er injectie van de brandstof rechtstreeks in de verbrandingskamer plaats, dit zorgt voor een lager brandstofverbruik.

1 kudos 2018-06-01 16:27:36 op Kwaal van menig reaguurder
Ik vroeg mij al af of anderen wel door hadden dat de stem alleen over het rechter kanaal loopt.

1 kudos 2018-05-31 16:44:42 op Vrachtauto valt om
En nog steeds wilt die man niet het moment suprême zien.

0 kudos 2018-06-01 16:39:24 op Goffer hoe werkt deze trui
Ik krijg er een beetje een naar gevoel van in mijn nek, nadat ik aandachtig 2 minuten naar de beste man heb gekeken.

0 kudos 2018-05-29 09:22:10 op Bestalen voor een tasje?
Ik heb wel het idee dat het hier om een principe gaat van die ouwe lui.

-11 kudos 2018-06-07 03:06:17 op Irritante voetgangerts
Naast dat wat Flapuidt hierboven zegt, haak ik al af bij twee spelfouten. Lees voordat je geaguurt.

-33 kudos 2018-06-01 15:51:19 op Zieke crash MotoGP tijdens vrije training
Nadeel van het rijden op twee wielen. Tijdens het remmen ontstaat er een grotere druk op het voorwiel, waardoor de voorrem doorgaans het meeste werk moet leveren. Als het voorwiel blokkeert of gaat slippen, is het nagenoeg onmogelijk om dit te corrigeren zonder te vallen. Het achterwiel is vaak juist goed te corrigeren als het gaat slippen.