1,159 +1605 -446
Kudos
#33132 (Top 12.0540%)
Kudos/dag | 0.24 |
Kudos/reaguursel | 12.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 809 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -130 |
1,159 +1605 -446
Kudos
#33132 (Top 12.0540%)
Kudos/dag | 0.24 |
Kudos/reaguursel | 12.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 809 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -130 |
94
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.02 |
Topreaguursels | 1 |
Woorden per reaguursel | 50.6 |
Reacties per reaguursel | 0.14 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 07-07-2011 |
Kudoverloop over tijd
-130 kudos 2015-02-19 15:58:10 op Kleine snotneus wil graag ongelovige vrouwen mishandelen
Kosovo | 19-02-15 @ 15:51
Je kunt je beter schamen voor je geloof, dat is namelijk de oorzaak van dat soort uitspraken en types.
-66 kudos 2016-12-23 17:30:34 op Leraar vertelt leerling even de keiharde waarheid
Er zijn ook mensen die tijdens het schijten zijn overleden, moeten leerlingen die tijdens de les 'shit' zeggen dan ook maar meteen eruit worden gestuurd?\r
\r
Je gekwetst voelen geeft je niet het recht om een ander monddood te maken. Als die leraar haar eruit stuurde enkel en alleen omdat ze het 'KK' woord heeft gebruikt dan moet hij maar een schild ertegen opbouwen.\r
Maar als hij haar eruit stuurde omdat ze zich gewoon misdroeg is dat uiteraard terecht.
-36 kudos 2017-04-29 18:02:10 op Totaaldebiele rugbyspeler hoekt scheids KO
__underscore | 29-04-17 | 17:53\r
Tuurlijk gast, jij weet het allemaal zo goed: http://www.geenstijl.nl/fastse...
-36 kudos 2017-03-13 22:26:33 op Rutte vs Wilders over Turkije
Erg zwak ad hominem argument van Rutte. Ten eerste, wat is er mis met je mening uiten via twitter (alsof het je mening minder legitiem maakt)en ten tweede is het een drogreden om je tegenstander's argument onderuit te halen door te zeggen dat hij niet regeert maar twittert. Echter, weer genoeg mongolen die weer in rutte's arrogante 'Ik bestuur dus ik weet het beter' retoriek trappen. Een land krijgt de regering die het verdient.
-31 kudos 2013-08-14 17:25:20 op Uitspraak kopschoppers Nijmegen
bruinepoepsteek | 14-08-13 @ 16:47
Die complexe taal is enkel en alleen bedacht om de kloof tussen normale mensen en arrogante elitaire snobs te vergroten, zodat je zonder een insider (lees: dure advocaat) een rechtszaak niet kunt winnen omdat je alle regeltjes van de toga poppenkast en zelf verheven ego's niet kent. Sluw bedacht systeem om jezelf onmisbaar te maken, net zoals banken dat doen zodat ze niet gewoon failliet kunnen gaan en altijd dus van geld worden voorzien.
Ieder minnetje = gekrenkt ego van een snob of een sukkel die nog gelooft in de integriteit van rechterlijke macht.
-30 kudos 2015-01-09 13:28:35 op Rotterdamse moslim over extremisme
0:25 - 0:28.
Of je liegt, of je kent je eigen geloof niet eens en probeert er iets van te maken wat het niet is. Ik vermoed het laatste:
http://www.thereligionofpeace....
-26 kudos 2017-12-02 12:22:49 op HowTo kip slachten
God, weer zo'n irritant ik-eet-vlees-maar-ik-heb-toch-een-goed-moraal-hoor filmpje met dat 'zo dus niet'. Als je dieren (laat) doden om je verslaving aan vleessmaaksensatie te voeden heb je geen recht meer om anderen aan te spreken op hoe ze moeten slachten.
-16 kudos 2014-08-18 15:20:52 op Pokerspeler wint 15 miljoen dollar
Offtopic:
Toch altijd leuk om te zien dat mensen die beweren dat het niet om de kaarten gaat keihard uit hun nek lullen.
-15 kudos 2017-01-06 15:02:32 op Politiefilm: Kayleigh's Love Story
Politie doet niet aan subtiele voorlichting nee, maar wel aan policor voorlichting. Hoe zit het met het overgrote deel van al de waargebeurde gevallen waarin blanke britse meisjes 'gegroomd' zijn door 'asian men' (lees: moslimmannen)?\r
https://www.theguardian.com/uk... https://www.theguardian.com/uk... https://www.theguardian.com/uk... https://www.theguardian.com/uk... https://www.theguardian.com/uk...
-11 kudos 2018-05-06 21:47:48 op Arrestatie steekmeneer Den Haag
vanhodedonk | 06-05-18 | 13:29\r
Klopt, vraag bijvoorbeeld maar aan de familie van Anne Faber, die kunnen je haarfijn vertellen wat de moderne methoden van deskundigen voor het omgaan met gevaarlijke figuren voor samenleving precies heeft opgeleverd.\r
Daar kunnen die barbaarse methoden toch nooit aan tippen he?
-9 kudos 2018-06-21 18:24:24 op Thierry Baudet gaat voor de 1 miljoen
Logisch dat Baudet moet nadenken hierover. Die VVD'er heeft een sluwe stropopredenering gebruikt om Baudets stelling een compleet andere draai te geven. Baudet wil zoals Honey Stih | 21-06-18 | 09:36 al aangeeft hebben dat er wat aan de gebrekkige objectiviteit en neutraliteit van de NPO wordt gedaan.
-8 kudos 2012-08-05 17:57:15 op Eikel in Ferrari vs. Pliesieagent
Jordan23 | 05-08-12 @ 13:32
Ouch, dat zullen de achterlijke politiestaat-supporters hier niet zo leuk vinden nu blijkt dat die arrogante agent het mis had en dus gewoon misbruik maakt van zijn macht door de auto te blokkeren zonder een goede reden en vervolgens te doen alsof de bestuurder hem plat wilde rijden.
Nederlanders zijn vaak ook misgunnend tegen mensen die het beter hebben en dat is heel duidelijk te zien aan de reacties en minnetjes voor iedereen die het niet onvoorwaardelijk voor de agent opneemt.
Verder wat DerUnterMensch | 05-08-12 @ 12:54 zegt.
-8 kudos 2014-07-22 16:57:48 op Emotionele Timmerfrans in VN Veiligheidsraad
Reconquistador | 22-07-14 @ 02:19
De meeste mensen zien dingen niet meer in perspectief wanneer het om een zeer gevoelige kwestie gaat, emoties winnen het dan van verstand. Het feit dat een PvdA-er ineens de machtigste positie mag bekleden puur omdat hij hier goed voorleest met een lichtelijk emotionele ondertoon getuigt daar heel duidelijk van.
Maar nee, het zijn toch echt de Wilders-stemmers die idioten zijn hoor.
-4 kudos 2015-05-18 14:25:44 op Rot op irritant wijf
'Als dit een Nederlands blank meisje was, dan...'
HarryHossel | 18-05-15 @ 10:17
lig je waarschijnlijk nog te slapen.
-4 kudos 2017-06-12 21:07:17 op Truc van zakkenrollers
xenocurio | 12-06-17 | 19:32\r
Ja, want meer doen tegen criminaliteit is nou echt iets 'Orwelliaans'. En denk je echt dat de misdaadstatistieken een zuivere representatie zijn van de realiteit? De overheid heeft er enorm veel belang bij om de waarheid te verhullen, zeker als blijkt dat de misdaad juist toeneemt. Denk je dat mensen nog steeds op de gevestigde partijen-kartel zullen stemmen als ze telkens bezuinigen op veiligheid terwijl de misdaad toeneemt?
-3 kudos 2015-05-25 02:30:50 op Gehandicapte poes knijpen om te plassen
'Op enkele hogere dieren na (waaronder mensen), hebben zij geen bewustzijn.'
wazakzegguh | 25-05-15 @ 00:33
Dieren reageren net als mensen ook op allerlei dingen in hun omgeving en hebben veel van dezelfde behoeftes als mensen, hoe kun je dan beweren dat ze geen bewustzijn hebben? Ik zou zeggen dat juist al die dingen typische kenmerken zijn van een bewustzijn.
-2 kudos 2012-04-06 22:58:53 op Buschauffeur = held
Wtf? Wat is dat voor een rare weg en een rare verkeersregel? Die weg ziet eruit als een autobaan, daar zou je toch helemaal niet mogen fietsen zou je denken? Waarom hebben ze niet een fietsstrook gemaakt aan de zijkant waar de voetgangers lopen?
-2 kudos 2012-02-07 01:37:21 op Dumpert Natuur
Dit laat perfect zien van wat voor niveau vleeseten is.
-2 kudos 2015-01-09 00:54:40 op Aboutaleb: "Ga dan!"
Plantenbak | 08-01-15 @ 00:19
Jij bent degene die hier achterlijk is, je hebt niet eens door wat de islam werkelijk is, namelijk precies datgene wat NiCeY zegt.
Je kunt 2 dingen doen, blijf lekker in je utopische multiculti-droom leven of ga je verdiepen in de feiten en geschiedenis van de islam en trek dezelfde conclusie als vele anderen wiens ogen inmiddels open zijn gegaan.
ikzalhandhaven | 08-01-15 @ 00:29
Wilders heeft nooit gezegd dat hij alle moslims het land uit wil schoppen, al zou dat geen slecht idee zijn aangezien een echte moslim iemand is die de koran op correcte wijze uitvoert en het gedrag van Mohammed (de perfecte mens volgens de islam) zoveel mogelijk imiteert, zoals IS dat doet dus.
En dus niet zoals Aboutaleb die door 'radicale' (lees: echte) moslims als een afvallige wordt gezien of een vredelievende schoonvader die de koran zo selectief interpreteert en toepast dat het lijkt alsof er niks gewelddadigs aan de islam is.
NiCeY | 08-01-15 @ 00:09
Het valt me op dat op dumpert nog veel naïef achterlijk links stemvee zit wat nog steeds niet snapt is wat de islam werkelijk voor een barbaarse veroveringsideologie is.
Als er iets is wat bewijst dat de islam wel degelijk een groot gevaar is voor een vrije mensheid is het de meer dan 1000 jaar lange bloederige geschiedenis van deze walgelijke militaire doctrine: https://www.youtube.com/watch?...
-1 kudos 2018-06-18 20:16:57 op Baudet te gast bij 'linkse school' in Groenlo
vonNimwegen | 18-06-18 | 17:40\r
Flikker op met dat gelul over dat links beleid goed is. Ik kom ook uit Nijmegen en het is naar mijn ervaring precies het tegenovergestelde van wat jij zegt. Hier ff wat van de meest bekende voorbeelden van de gevolgen van links beleid:\r
https://www.rtlnieuws.nl/neder... https://www.rtlnieuws.nl/neder... \r
https://www.rtlnieuws.nl/neder...
-1 kudos 2012-11-04 18:37:09 op Ondertussen op de Sjienese vleesmarkt
Ik hoop dat de poster een vegetariër of veganist is, want anders mag die zelf ook gaeensdoodkudtdierenhater!
In het westen worden dieren voor de slacht nauwelijks beter behandeld, dat is allang duidelijk geworden na de talloze undercover opnames in westerse slachthuizen.
Verder, altijd grappig om te zien hoe gekwetste 'hondenbezitters' hun dubbele moraal proberen te verdedigen wanneer hun favoriete dier het haasje is.
-1 kudos 2012-12-31 18:21:13 op Handen uit je zakken
'Ben je het daar niet mee eens of vind je de vordering onterecht dien je een klacht in.'
Pimmetjes | 31-12-12 @ 04:09
'Je doet wat een agent zegt, achteraf kun je klagen.'
Elvis Costello | 31-12-12 @ 12:52
En heeft dat zin? Is het altijd een neutrale partij die zich over zo'n klacht buigt? Hoe kun je er zeker van zijn dat je je recht krijgt als je een keer echt onterecht wordt aangepakt? (Los van dit filmpje)
-1 kudos 2016-12-21 13:18:22 op Rutte kan niet winnen van Omtzigt
Het enige wat sneu is is dat jij nog steeds niet door lijkt te hebben dat Rutte met zijn gedraai, gebrek aan respect voor de democratie en ontwijkende antwoorden op kritische vragen zichzelf en zijn partij al jarenlang in diskrediet brengt. Daar is echt geen geknip voor nodig om dat aan te tonen, alleen het nieuws goed volgen is voldoende.
-1 kudos 2015-01-09 14:13:48 op Toespraak burgemeester Aboutaleb
schoutbaft | 09-01-15 @ 12:41
Wilders bekleedt geen bestuurlijke positie, omdat hij te weinig stemmen kreeg en omdat hij niet met de opportunistisch graaiende volksverlakkende elite meedoet, dus het toegeschoven krijgen van mooie baantjes op hoge posities kan hij vergeten na zijn politieke carrière.
Nee, in plaats daarvan benoemt hij problemen die angstvallig door het politiek correcte schorem wordt verzwegen, waarschuwt hij voor gevaren en komt met uitstekende oplossingen, anders dan wat het liegende linkse stemvee waar jij waarschijnlijk ook bij hoort constant beweert.
-1 kudos 2015-01-09 16:25:43 op Toespraak burgemeester Aboutaleb
Oh sorry, ging het hier om wie het meest origineel kan zijn?
Wat jij 'gejammer en gejank' noemt is terechte kritiek op de keer op keer bewezen hypocrisie, corruptie en volksverlakkerij in de politiek. Jij noemt het gejank omdat je blijkbaar niet houdt van volkomen terechte kritiek op misstanden. Ik kan alleen maar gissen naar de reden daarachter, maar het is wel zeer typerend gedrag van links stemvee.
-1 kudos 2017-01-26 23:59:14 op Noodzakelijke parkeersituatie?
Kortom, de regels gelden alleen voor de burger en zo te zien vinden de meesten dat prima.
0 kudos 2015-01-08 23:46:59 op Teeuwen POWNED Halal-tuthola's
de_excuusneger | 07-01-15 @ 21:37
Teeuwen zegt min of meer exact hetzelfde als Wilders en Condell, alleen grapt hij vooral erbij, dus wat jij 'haat' noemt heeft meer te maken met jouw onvermogen om intelligentie te herkennen wanneer het op een pittige en confronterende manier wordt gebracht.
0 kudos 2017-06-13 15:05:48 op Truc van zakkenrollers
JeSo | 12-06-17 | 21:14\r
Ja dat is precies wat ik suggereer.\r
Als je denkt dat de overheid open kaart speelt verwijs ik je naar de islamitische terreuraanslag die in amsterdam heeft plaatsgevonden. De officiele verklaring is uiteraard dat de man 'onwel' was geworden en er zijn vreemd genoeg geen beelden terwijl er 15(!) 360-graden camera's hangen op de plek waar het gebeurd is. Ook spreken de getuigenverklaringen de officiele verklaring heel erg tegen.\r
Ach ja, slaap gerust lekker verder.
0 kudos 2016-12-24 22:02:35 op Leraar vertelt leerling even de keiharde waarheid
OnderbroekenIoI | 23-12-16 | 17:36\r
Zou ik ook zeggen bij gebrek aan inhoudelijke tegenargumenten, loser.
0 kudos 2012-04-20 18:48:42 op Meneer pest verkeer
Zoals altijd weer dat gezeik van de holbewoners die zogenaamd weten wat volwassen is. Wat zij waarschijnlijk niet beseffen is dat dankzij dit soort creatieve mensen er wel allerlei moderne apparatuur bestaat, zoals de computer om maar meteen een goed voorbeeld te noemen.
0 kudos 2017-01-07 12:52:00 op Politiefilm: Kayleigh's Love Story
Unleashed123 | 06-01-17 | 16:07\r
Sommige mensen doen er ook alles aan om de realiteit niet te hoeven accepteren. Het gaat om de FEITEN, niet om 'mijn politieke agenda' of om jouw persoonlijke ervaring met een daaruit voortvloeiende beperkt wereldbeeld helemaal daar in het noorden. Haal die plaat voor je kop weg en durf naar het complete beeld te kijken voordat je anderen de les leest. Dat jij de realiteit niet onder ogen wil zien terwijl er talloze onschuldige meisjes het slachtoffer worden is pas echt walgelijk.
0 kudos 2011-11-27 16:11:34 op Vlees of vegetarisch?
Zo dan, weer lekker bezig geweest om de lellekste vegetariër te zoeken?
Dagobert D. | 27-11-11 @ 15:11
Hmm, zou al dat vlees je dan toch gewelddadig maken?
0 kudos 2014-08-15 01:44:54 op Complete koekwaus in Raad070
Zoals een typische moslim altijd weer de schuld overal neerleggen behalve bij zichzelf. Zo zie je maar dat hun loyaliteit toch echt ligt bij hun eigen facistische ideologie aanhangende volk en niet Nederland.
0 kudos 2017-01-27 23:01:42 op Noodzakelijke parkeersituatie?
Nee, maar agenten hebben een andere positie.\r
allesnogwat | 27-01-17 | 11:18\r
Dus gelden de regels alleen voor de burger. Niet eromheen lullen en geef gewoon toe dat het zo is.
0 kudos 2013-03-13 15:31:55 op Pardon mevrouw, er zit iets in uw haa...
Soundtrack uit Ip Man!
0 kudos 2012-02-09 18:11:01 op So you think you can luchtalarm?
Hij deed de duifmeneer ook na op 0:27 ;)
0 kudos 2011-07-07 22:14:24 op ♫ Hamburgers met korting ♫
Karkasvreters hebben nou eenmaal een vergroot apatisch vermogen voor andere levende wezens, dat moet ook wel, want anders zouden ze geen vlees eten wanneer het niet noodzakelijk is.
Goed filmpje, het laat het verknipte beeld zien van vrolijkheid onder onnodig bloedvergieten. Apathie, mensen.
0 kudos 2017-06-05 18:05:53 op Aussie wordt gestoken door terrorist
Kastelot | 05-06-17 | 15:07\r
zzz | 05-06-17 | 16:04\r
\r
Allebei niet goed gelezen wat ik zei en woorden verdraaid en vervolgens daarop misplaatste conclusies trekken. Leer eerst begrijpend lezen voordat je in discussie treedt met iemand.\r
\r
0 kudos 2011-11-29 01:01:43 op Extreme kitty make-over
En deze arme kat hoeft dan weer niet in de oven he? @http://www.dumpert.nl/mediabas...
Echt niet normaal wat voor een dikke vette dubbele moraal hier leeft.
0 kudos 2016-09-16 15:29:41 op U wilt links afslaan?
Shit, zat zo te hopen op een tegenligger op het stuk met doorgetrokken streep.
1 kudos 2011-11-29 01:09:06 op Gehandicapt varken leert lopen
@DeBruineSter | 28-11-11 @ 21:30
Inderdaad. Nu is het ineens weer 'opvreten' en 'slachten', maar als het om een ander dier zoals een verminkte kat of hond gaat moet je de reacties eens zien als je zoiets zegt.
1 kudos 2014-02-16 16:22:46 op Man doet motor trucje
Tinusutrecht | 16-02-14 @ 11:42
Ja het is inderdaad een smerig hol, dat krijg je met zoveel mensen en slecht of helemaal geen onderwijs voor een groot deel van de bevolking.
Echter hier in NL laten veel mensen hun dieren ook op straat loslopen en schijten. Ze laten ze ook overal in huis los lopen, ze knuffelen en kussen ermee en gaan soms zelfs ermee naar bed en lopen met schoenen boven. Ik zou de hygiëne van NL dan ook niet bepaald als ideaal nemen.
1 kudos 2013-05-29 23:19:38 op De lift IRL
Ultrafox69 | 29-05-13 @ 15:56
Ja, want ongecensureerd beeldmateriaal willen bekijken betekent meteen dat je ervan geniet om anderen te zien lijden. Volgens jouw logica zijn rechercheurs dus ook sadisten.
1 kudos 2013-12-13 18:27:28 op Farage rant over Roemenen en Bulgaren
Door de EU krijg je een stabielere economische zekerheid en samenwerken en vrede. zoals het in ijsland het zonder oorlog goed is gekomen.
grapjas42 | 13-12-13 @ 14:44
Met die zin bewijs je dat je echt niet weet waar je het over hebt want Ijsland doet juist niet mee aan de EU dictatuur en ze zijn er achteraf gezien veel beter vanaf gekomen. Blijf vooral lekker geloven in alle drogredenen die de EU aanvoert om haar eigen bestaan te rechtvaardigen.
1 kudos 2015-08-25 21:31:36 op Vrouwe Justitia blijkt halfblinde hoer met PVV-haat
MMunchie | 25-08-15 @ 15:50
Geenstijl duwt mensen in hokjes, wat een onzin. Als je kijkt naar de feitelijke situatie, wat Geenstijl regelmatig doet met daarbij duidelijke toelichting zoals filmpjes en verslagen die je zelf kunt bekijken, blijkt dat er wel degelijk een cordon sanitaire bestaat tegen de PVV omdat zij tegen de huidige magistratuur waar de rechterlijke macht ook een deel van uitmaakt ingaat.
Veel mensen die macht en/of goedbetaalde posities hebben willen dit niet verliezen en daarvoor zijn ze bereid de meest smerige strategieën toe te passen om alles en iedereen wat een bedreiging voor hun macht is buitenspel te zetten. Dat gebeurde met Pim Fortuyn en nu weer met Geert Wilders.
Dat is een conclusie op basis van kritische analyse van de realiteit/feiten en vandaaruit logisch redeneren. Als je dat dan nog steeds een te snelle aanname of ongenuanceerd noemt heb je of jezelf onvoldoende verdiept in politieke gebeurtenissen omtrent de PVV en haar voorgangers of je hebt een utopisch en naïef wereldbeeld.
1 kudos 2015-08-25 15:23:21 op Vrouwe Justitia blijkt halfblinde hoer met PVV-haat
D0m1n4t0r | 25-08-15 @ 13:14
Nee dat heeft hij niet. Als je goed volgt wat hij zegt zie je dat hij zijn verhaal op aarzelende toon niet eens hard kan maken.
Hij zegt telkens dat hij vindt dat de PVV dit en dat doet zonder verdere toelichting. Voor zelfbenoemde 'intellectuelen' doet dat er echter niet toe, alles wat lijkt op PVV kritiek (met de nadruk op LIJKT) is meteen een goed argument, geen verdere controle of de redenatie achter een argument wel feitelijk juist en logisch is.
Als er dan kritiek komt op zulke ongenuanceerde beweringen over de PVV wordt dat afgedaan als intolerantie of haat tegen kritiek op de PVV. Nee, zoiets heet inhoudelijk discussieren met feiten en logica, dat is iets waar anti-PVVers slecht op scoren omdat hun argumenten haast altijd gebaseerd zijn op onjuiste informatie, verdraaide feiten, onlogische redenaties, foute interpretaties, verkeerde conclusies en verdenkingen.
MMunchie | 25-08-15 @ 13:14
Volgens mij ben jij te blind om in te zien dat met dit filmpje onomstotelijk bewezen is dat de rechterlijke macht bevooroordeeld is tegen de PVV, wat dus betekent dat Wilders waarschijnlijk geen eerlijk proces zal krijgen, over onafhankelijk en objectiviteit te gesproken.
De echte reden waarom rechters anti-PVV zijn wordt op 0:54 gegeven. Het is uit verontwaardiging omdat de PVV zeer kritisch is op de rechterlijke macht en dat is iets waar machtsgeile narcisten nou eenmaal helemaal niet van houden. Hij begint over respect voor de rechtsstaat, maar waar is hun respect voor de slachtoffers van misdrijven?
Knip en plak van het geenstijl topic van vandaag hierover:
'Van die befdruiloren die dronken kindertjesdoodrijders 140 uur taakstraf geven, criminele kutmarokkanen wijf, werk & woning en Pim-vermoorders 12 jaar all inclusive. En het is geeneens een scherts, het is bittere werkelijkheid.'
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/arc...
Respect moet je verdienen, niet opeisen. Ik denk niet dat veel mensen respect kunnen opbrengen voor een rechtsstaat die sympathiseert met misdadigers en ze regelmatig laat wegkomen met veel te lage straffen, vrijspraak en soms zelfs een schadevergoeding.
1 kudos 2015-05-23 14:22:08 op AllahSnackbar Spiderman
'...,het wordt immers in alle vormen altijd alleen maar met terrorisme in verband gebracht,...'
driekwartsbroek | 23-05-15 @ 13:09
Goh, hoe zou dat nou toch komen?
1 kudos 2013-08-15 00:45:35 op Uitspraak kopschoppers Nijmegen
zwitzalhoofdt | 14-08-13 @ 20:30
Geweldige argumentatie, daar kan geen advocaat tegenop.
stiekemlinks | 14-08-13 @ 21:55
Je zou maar sterk moeten overdrijven om nog een punt te kunnen maken, da's pas triest.
1 kudos 2017-06-08 15:08:33 op Het einde van de Londense terroristen
zusterliefde | 08-06-17 | 11:58\r
Nee dat is helemaal niet wat de terroristen willen, ze zeggen keer op keer dat ze het in naam van de islam doen en willen dat opleggen aan iedereen. Toch heb je telkens weer van die linkse mallooten zoals jij die iedere keer weer een compleet andere draai geven aan de situatie. En dan ook nog dat godsbelachelijke gelul van zelf-ontwapening erboven op. Ja, laten we voortaan priesters afsturen op terroristen en criminelen, die zullen vast wel ineens last krijgen van hun geweten en hun wapens neerleggen. \r
\r
En jij praat dan over domheid en kortzichtigheid.\r
De ironie...
1 kudos 2017-04-25 21:32:27 op Faaldief ontmoet karmapolitie
Volgens de laatste verkiezingen wil de meerderheid van NL niet anders.