85 +570 -485
Kudos
#85244 (Top 26.6736%)
| Kudos/dag | 0.17 |
| Kudos/reaguursel | 0.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
85 +570 -485
Kudos
#85244 (Top 26.6736%)
| Kudos/dag | 0.17 |
| Kudos/reaguursel | 0.74 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 79 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -154 |
115
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.23 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 19.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.32 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 22-01-2025 |
| Eerste reactie op | 17-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-15 22:13:19 op Kokhalzen
Aldus mevrouw Beks. Ik zie dat ze in de buurt woont. Dat komt goed uit.
8 kudos 2026-06-15 22:10:36 op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
Meanwhile in the USA: https://www.reuters.com/busine...
4 kudos 2026-06-15 21:43:34 op Ik hoor hier niet thuis
Groepsaanranding.
2 kudos 2026-06-15 21:42:02 op Koprol met wielrenfiets
Zelfs na meer dan 80 jaar kunnen ze nog steeds niet van Nederlandse fietsen afblijven.
5 kudos 2026-06-14 21:13:44 op Ambtenaren haten vlaggetjes
Straks een vernietigend rapport van de VN-mensenrechtencommissie die zich hierover meende te moeten buigen en geroepen achtte een oordeel te vellen.
-2 kudos 2026-06-14 21:08:52 op Subtiel het water in
De water.
-2 kudos 2026-06-14 21:05:48 op Agent lift ff 185 kg
Een fijn potje pruimtabak voor de wout.
Tenminste dat dacht ik.
Google zegt ""Gold Medallion" eau de toilette by Marc Dion".
3 kudos 2026-06-14 20:58:51 op BDS!
Vreemd tapijt.
2 kudos 2026-06-13 19:49:31 op Visser springt in eigen net
Dol fijn!
22 kudos 2026-06-13 19:47:44 op Stukje rijden
De water.
0 kudos 2026-06-12 21:26:43 op Man gered uit puinhoop Amsterdam
Dat deden ze in de oorlog ook.
De NS bracht de ritten gewoon in rekening bij de Duitse bezetter. Ze hanteerden daarvoor zelfs speciale groepskortingstarieven (derde klas-tarieven voor de goederen- en veewagons ).
Anne Frank is vandaag jarig.
-4 kudos 2026-06-12 21:15:57 op Indringer op de boot
Jammer dat hij niet op een paaltje viel.
6 kudos 2026-06-12 21:05:17 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Ja maar die middelste is homo, dus dat telt ook", aldus Trump.
6 kudos 2026-06-12 20:53:34 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Daarom altijd een helm op!
-16 kudos 2026-05-25 02:07:32 op Fatbikert midden op de weg
Man, man, man. Dit kan inderdaad echt niet zo. 94 minuten? Heeft hij een GPS jammer aan boord? Of komt dat door Electronics City?
52 21 35.76 N 4 56 25.54 E
Graag even aanpassen, ja?
(Dumpert lust geen graden- en minutentekens.)
0 kudos 2026-05-06 23:35:06 op Echte liefde bestaat
Een kolderiek botanisch avontuur, waarbij het zich buiten in de vrije natuur begeven van jonge lieden zeer te prijzen is, waarin de beoogde romance onverhoopt smoort in een wolk van onhandelbaar kruidpluis.
26 kudos 2026-05-06 23:07:07 op Fotoshoot bij het Colosseum
Ziehier hoe de man, onder uiterst ernstige toezichtmaatregelen, behoedzaam achter gordijnen van fatsoen en welgemanierde verontwaardiging wordt weggemanoeuvreerd, teneinde hem te vrijwaren van morele windvlagen, onwelvoeglijke verstoring en al te levendige visuele indrukken van een dame die zich in zomerse vrijheid en luchtige tooi in het openbare leven beweegt, zodat zijn eerbiedwaardige blik uitsluitend wordt blootgesteld aan rustgevende neutraliteit en streng bewaakte deugdzaamheid.
1 kudos 2026-04-09 02:42:19 op Iran slaat terug
De tekst op het bord onder die rotkoppen is wel Farsi. "Aftellen naar de vernietiging van Israël."
De gele tekst erboven is daarentegen Arabisch en beschrijft overbodig wat we zien.
2 kudos 2026-03-18 23:50:02 op JERICHO!
Nou wil ik ook een neushoorn.
-1 kudos 2026-03-18 23:08:53 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@Naregeit | 18-03-26 | 15:54: Onzin. Israël (de aggressor) is nog geen 78 jaar geleden opgericht, grotendeels door mensen uit Europa. Niemand zat op ze te wachten.
Er is geen oorlog tussen Egypte, Jordanië, Syrië, Libanon, Jemen, Golfstaten of Irak/Iran.
0 kudos 2026-03-18 23:02:04 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
Je lult veel uit je nek.
1 - Dit is niet Dahiya, maar Bachoura, in het centrum van Beirut. Rechts zie je de Mohammad Al Amin-moskee, downtown, naast het plein waar het vol staat met tenten van veel honderden (duizenden?) vluchtelingen elders uit het land. Direct achter dit gebouw staan diverse overheidsgebouwen en daar zit ook de VN. Dit is pure intimidatie.
2 - Er zijn wel degelijk veel mensen op straat (drukke wijk waar bijvoorbeeld de Zwitserse overheid ICT-programma's voor jonge mensen ondersteunt), maar dit was aangekondigd, en dus niemand gaat voor of bij het gebouw staan. Zinloze intimidatie.
3 - Hezbollah zit hier niet, en als ze er wel zouden hebben gezeten gaan ze natuurlijk niet als enige achterblijven tot er bommen vallen wanneer er een aanslag is aangekondigd. Hoezo "niks komt naar buiten"? Internet staat vol. Daar kun je ook zien dat het Bachoura is.
4 - Israël heeft bij zeker twee beschietingen zeker zes Libanese soldaten gedood. De grenzen zijn niet opengezet.
5 - Je leest te veel onzin.
-1 kudos 2026-03-18 22:38:04 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@NordMan | 18-03-26 | 17:57: Je doet net alsof je het allemaal weet, maar dit is een hele andere wijk, in het centrum van Beiroet, waar Israël een gebouw met zestig appartementen met de grond gelijk heeft gemaakt. Het doelwit is onduidelijk. Er waren geen secundaire explosies, wat een wapendepot uitsluit. Het was geen gerichte aanslag, aangezien Israël voorafgaand aan de aanval een waarschuwing had afgegeven. De families die hier woonden hebben nu nergens meer heen te gaan. Ze slapen op het openbare strand. Het lijkt erop dat dit louter was om mensen bang te maken.
-2 kudos 2026-03-18 22:23:22 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
@vvp-weerd-gilder | 18-03-26 | 16:39: Info klopt niet. Meneer (dat is het vast), lult op alle punten uit zijn nek. Dit is niet Dahiya. Dat is ook overal te vinden. Dit is in het centrum van Beirut, vlak bij 1000 jaar oude monumenten, de VN, de overheid en de grote moskee (rechts in beeld). Israël wil het land kapot maken.
0 kudos 2026-03-18 22:18:24 op Israëlische luchtaanval in Beiroet
Klopt.
0 kudos 2026-02-27 21:41:05 op Niet in de tuin op je fatbike!
Actie op ...
nergens.
1 kudos 2026-02-26 23:50:02 op Hete voeten
Was hij denkende?
0 kudos 2026-02-26 23:48:09 op Tafeltje met veilig verborgen compartiment
Leuk 's ochtends voor je naar je werk gaat en je de trein moet halen.
10 kudos 2026-02-26 23:42:13 op Dat is handig
Een netje tegen de regen.
-2 kudos 2026-02-26 23:39:25 op Red Bull RB7 vliegt in de fik bij donutdemootje in San Francisco
Ergens halverwege zie je hem leuk terugzwaaien naar het overenthousiaste publiek. Nooit eerder had hij zoveel fans. Zal hij nog een rondje voor ze doen? Dat hebben ze wel verdiend. Misschien wil er wel iemand uit het publiek meerijden. Hij stapt uit en ...
[Maak het verhaal verder zelf af en kleur de plaatjes.]
0 kudos 2026-02-26 23:31:38 op Hete voeten
Kijk en vergelijk: https://www.dumpert.nl/item/10...
-23 kudos 2026-02-26 21:37:44 op Skiërs vinden begraven skiër
Alweer zo'n storend anachronisme in de eerste 5 seconden. Wel fijn dat ze zo goed op elkaar letten dat ze er pas na vijf minuten achter komen dat er misschien wel iemand onder de ski's die uit de sneeuw steken ligt. Dat is van boven al te zien.
-4 kudos 2026-02-25 21:34:36 op Spiegels?
Goed verhaal wel. Niet. Krijgen we nu iedere dag snelwegen te zien?
7 kudos 2026-02-25 21:33:06 op Humor zit in de kleine momenten
Zonde van de tijd dit. Inhoudsloos.
-8 kudos 2026-02-25 21:31:02 op Lieve uil gevonden
Arm beestje. Helaas geen context.
-14 kudos 2026-02-25 21:29:31 op Vet trucje op skivakantie
Betweter hier: dit is buiten de piste, ondanks tig waarschuwingen. In ditzelfde gebied is vorige week een man 7 m buiten de piste overleden.
14 kudos 2026-02-25 21:12:15 op Drukke tunnel in Nederland
"Maarten" lijkt me ook niet het juiste antwoord.
-2 kudos 2026-02-25 21:08:04 op He waar ga jij nou naartoe?
Rare jongens, die Zwitsers.
0 kudos 2026-02-25 21:00:07 op Beetje apart
Nu al zo dement dat hij niet meer weet dat het zijn rollator is.
-3 kudos 2026-02-25 20:58:58 op Op z'n kop en weer door
Je hoort die wervels kraken.
20 kudos 2026-02-25 20:55:09 op Duitse over Oktober Feest
En opeens altijd overal tekst doorheen, alsof we achterlijk zijn.
2 kudos 2026-02-25 20:51:17 op Dumpert Dashcam
Prima reactie van de dashcammer. Dat zeg ik.
-154 kudos 2026-02-24 22:35:15 op Ballonnen weghalen bij kraamversiering
Niet zo zeuren. Meneer heeft een leuk dochtertje en er is weer iemand blij gemaakt. Kosten 3 cent.
Achterbaks om iemand zo te kakken te zetten om niets.
-35 kudos 2026-02-24 22:29:12 op Ik ben niet ziek..
Meneer doet niets, maar kennelijk reden voor de wouten om steeds aan hem te zitten en hem vervolgens onnodig met zijn hoofd tegen de tegels te smijten.
2 kudos 2026-02-24 03:54:22 op Ff de maandag uitswingen
Daar leren ze nog iets nuttigs op school.
2 kudos 2026-02-24 03:52:54 op De vervelio uithangen in de trein
Geen gezicht.
5 kudos 2026-02-22 01:23:21 op FC Bal opt dak
Goed beeld wel. Alleen niet hier.
58 kudos 2026-02-22 01:21:00 op Nieuwe Iphone gekregen
Kutouders. Help dat meisje even. Ze is zo blij en dat wordt meteen weer verpest. En dan is er nog een mongool die dit op internet plaatst. Zo help je kinderen de vernieling in.
-7 kudos 2026-02-15 18:19:54 op De kop is er af
Zijn er al kamervragen gesteld teneinde ook deze Nederlandse traditie uit de Nederlandse samenleving te elimineren? Je zal er maar lopen met je opa uit het verzet in een wagentje. Gelukkig komen de Batavieren snel te hulp.
*Mompelt iets over kippen zonder kop*
0 kudos 2026-02-14 01:30:30 op Aaarghyh waarom stop je?
-weggejorist-
-18 kudos 2026-02-14 01:29:22 op Aaarghyh waarom stop je?
*wanneer. Dank u auto-correct en Edit-knop.